D.U.K.

  1. Kokiuose miestuose pristatote puokštes?
    Šiuo metu pristatome tik Vilniaus mieste, tačiau greitu metu planuojame plėstis ir į kitus Lietuvos miestus. 
  2. Kiek kainuoja pristatymas?
    Pristatymas Vilniuje yra visada nemokamas.
  3. Kada galėčiau tikėtis gauti pristatytą puokštę?
    Užsakymus pristatome kitą dieną (išskyrus sekmadienį). Pvz. užsisakius puokštę šeštadienį, ją pristatysime pirmadienį.
  4. Koks yra minimalus užsakymas?
    Minimalaus užsakymo neturime, galite užsisakyti betkurią puokštę ir mes jums ją pristatysime Vilniuje nemokamai.
  5. Ar galiu puokštę atsiimti pats?
    Tokios galimybės šiuo metu nėra, nebent norėtumėte užsakyti didesnį kiekį puokščių pagal individualų užsakymą. Tokiu atveju prašau susisiekite info@botanikas.lt.
  6. Ar turite fizinę parduotuvę?
    Ne, šiuo metu prekybą vykdome tik internetu.
  7. Norėčiau užsisakyti prenumeratą į ofisą. Kaip tai galiu padaryti?
    Prašau susisiekite su mumis info@botanikas.lt
  8. Ar priimate individualius užsakymus?
    Taip, prašau susisiekite su mumis info@botanikas.lt
  9. Kodėl turime tik 6 puokštes?
    Mes esame gėlių „boutique“, todėl puokštes atrenkame pagal gėlių sezoniškumą, tendencijas ir tai, kas mums patiems yra gražu.
  10. Iš kur atkeliauja gėlės?
    Lietuvos ir Olandijos. Didelį dėmesį skiriame lietuviškoms gėlėms, kurios yra užauginamos ekologiškuose Lietuvos ūkiuose. Deja, dėl Lietuvoje esančios pasiūlos, negalime pasiūlyti puokščių tik su lietuviškomis gėlėmis, tad dalis jų atkeliauja ir iš Olandijos.
  11. Nusipirkau puokštę, bet ji atrodo šiek tiek kitaip nei parodyta nuotraukoje.
    Visada stengiamės puokštes daryti tokias, kokias ir matote mūsų puslapyje, tačiau turėkite omeny, kad kartais negalime pasiūlyti vienų ar kitų gėlių rūšių dėl jų sezoniškumo. Botanikas visada pirmenybę teikia gėlėms užaugintoms Lietuvos ūkiose, tad stengiamės naudoti kuo daugiau šviežių gėlių. Puokštes komponuojame su panašiomis gėlėmis, tad vizualiai puokštės išlieka panašios.
  12. Puokštę gavau sugadintą. Kokios kompensacijos galėčiau tikėtis?
    Labai atsiprašome, jei puokštė atvyko sugadinta. Visada stengiamės pristatyti tik šviežias ir tvarkingas puokštes, tačiau transportavimo metu visko nutinka - gėlės lužta, ypatingai karųtomis dienomis jos vysta ir t.t. Jei taip nutiko, prašau atsiųskite nuotrauką jūsų gautos puokštės į info@botanikas.lt ir mes jums pasižadame pristatyti kitą puokštę nemokamai. Deja, pinigų už puokštes negrąžiname.